Hund. Skara-Kiruna.
Har ingen anning.. Men jag tror inte man får skicka en hund själv? Skulle inte jag våga iaf :P Själv reser jag Kiruna-Malmö tur och retur då och då =) Tänkte du "skcika" en hund till Kiruna eller?

#1 Jopp, om prislista finns för flyg så ska det nog gå med flyg. Men tåg hade nog varit ännu billigare, ersättning ges om det går med tåg.
#2 Jo, flyg går ju förstås. Det tänkte jag inte på :P Det går ju dessutom fortare än med tåg.. Min resa Kiruna-Malmö tar ju 22 timmar =/ En väg då.. Jag ska åka v 34 till Malmö och åker hem måndag eller tisdag vecka 35 igen. Jag kanske kan ta en hund Nässjö-Kiruna.

#3 Jag kontaktar dig när jag vet närmare om det blir av.
#4 Gör det. Jag ska själv ha med mig djur, men inga hundar denna gång iaf =) Därför kan jag ev. ta en hund. Men ska ha 1 katt och 2 illrar med mig som är mina då. Ska vara transporthjälp åt 2 eller om det var 3 dvärg hamstrar till Sthlm, fast de märks ju knappt :P Får man vara nyfiken och fråga vad det är för hund i så fall?=)

#5 Det är en 6månaders Rottweiler tikvalp. Men som sagt, ingenting är säkert ännu.
#6 Ok, ja, jag åker iaf måndag vecka 34 till skåne och sedan någon gång under början av v 35 hem, så man behöver ju inte stressa =)