OT: Bollplank
Hur många är aktiva här inne fortfarande?
Kan vi hitta på någon lek eller något för att få igång sajten igen? =)
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Hej!
Jag har inte varit aktiv här, men kan bli det! 😃
- Redigerat 2023-07-28 19:39 av [Zefirka]
Den kanske också kan slås ihop med Djurannonser och Omplacering?
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#1: Vore toppen. Alla kommentarer/inlägg inne på sajten höjer aktivitetsindex. Så även om de bara blir orelevant snack så hjälper det massor. :D
#2: Jag har tänkt tanken. Risken är dock att den faller förbi mångas vetskap då, för det blir mindre specifikt. Men det tåls absolut att funderas på. Jag tror dock att hela iFokus har stannat av så pass rejält att de mesta ligger på Facebook nu.
#4: De flesta stora forumen har ju somnat in på ett eller annat sätt, möjligen med undantag för Flashback men den sajten har väl alltid levt ett eget liv.😏😎
Vad gäller iFokus så tror jag att det vore bättre att ha lite färre sajter där man kan "lägga gemensamma krafter" på att hålla uppe aktiviteten. Det finns ju rätt många med liknande innehåll som nog skulle vinna på ett samarbete/sammanslagning.
Rent praktiskt är det dock lite knepigt som jag förstår det eftersom gamla länkar etc inte skulle funka då. Det innebär även att google-sökningar skulle strula och de är en viktig faktor för att folk skall hitta hit.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#5: Ja och frågan är om det skulle göra någon skillnad för mina sajter t.ex. Omplacering, djurannonser och djurtransport när alla är lika inaktiva.