Annons:
Etikett02a-sökes-januari
Läst 318 ggr
Chinesecrestedlover
1/6/20, 8:05 PM

S: Nykvarn (eller möjligen Strängnäs) till Örebro

°º• SÖKES •º°

Transport från: Nykvarn eller möjligtvis Strängnäs och Stockholms län eller möjligtvis Södermanlands län

Transport till:  Lekeberg/Örebro och Örebro län

När SÖKES transport: Januari (möjligen även februari)

Vilket djur söker transport: En kanin av större modell

Hur kommer djuret transporteras: I någon slags låda/transportbur/väska (vet inte exakt då detta ju kommer behöva ordnas av säljaren/nuvarande ägaren). 

Övrig info: Säljaren kan vid behov (om det inte går att hitta transporthjälp från Nykvarn) tänka sig att åka till Strängnäs. Jag ser gärna att "leverans" sker till Lekebergs Kommun men kan efter överenskommelse (och beroende på vilken tid/dag som i så fall blir aktuell) även mötas upp centralt i Örebro t.ex. vid Centralstationen/resecentrum eller så. 

Kontaktuppgifter: PM här på iFokus

Annons:
Chinesecrestedlover
1/10/20, 4:22 AM
#1

Nu har detta tagit en vändning jag verkligen hoppades att det inte skulle ta. Ägaren till den engelska väduren har hört av sig och säger nu att det finns en annan intresserad och att han kanske kommer säljas till denna person i stället. Detta för att jag inte kan garantera när det kan lösa sig med transport och kaninen behöver få ett nytt hem så snart som möjligt. 

Om det finns någon som kan tänka sig att hjälpa till med transport, snälla hör av er snarast, jag vill verkligen lyckas få hem denna kanin och tyvärr börjar det bli bråttom.

Chinesecrestedlover
1/10/20, 7:02 PM
#2

TrumvirvelPartajar Jag får köpa honom! Personen hörde inte av sig igen och ägaren upplevde den personen som lite oseriös redan innan det så…

Dessutom  så har det efter en del diskussion fram och tillbaka löst sig gällande transport också, ägaren kommer till Örebro med honomGapskrattar

Snart blir jag "kaninmamma" igenSkrattar

Upp till toppen
Annons: