Annons:
Etikett02b-sökes-februari
Läst 932 ggr
Chinesecrestedlover
2019-02-03 21:17

S: 3/2 Stockholm+Uppsala-Örebro/Lekeberg

°º• SÖKES •º°

Transport från: Stockholm (Huddinge) och Uppsala (Vattholma) Stockholms län och Uppsala län 

Transport till: Örebro/Lekeberg och Örebro län

När SÖKES transport: februari

Vilket djur söker transport: Två tamråttor i behov av ett nytt hemHjärta                          Mer specifikt så rör det sig om: En äldre gentleman (2 år) som finns i Uppsala och en yngre grabb (ca 3 månader) som finns i Stockholm (Huddinge). Söker nu efter någon vänlig skäl som kan tänka sig att hjälpa till med transport av ena eller ännu hellre båda av dessa fina herrar.

Hur kommer djuret transporteras: I transportbur/låda eller dylikt (ombesörjs av säljaren så inte 100% säker på exakt storlek osv.). Inga större/skrymmande saker eftersom det endast rör sig om råttorna och inga burar eller så. 

Övrig info: Säljaren av den äldre råttan kan mötas upp i Uppsala förutsatt att det finns lite framförhållning då såklart, annars finns råttan i Vattholma (Norr om Uppsala). 

Säljaren till den yngre råttan kan eventuellt mötas upp inom Stockholm, men det bästa vore om råttan kan hämtas på plats i Huddinge.  

Jag (köparen) befinner mig en bit utanför Örebro och har tyvärr inte körkort; men kan eventuellt mötas upp i de centrala delarna av Örebro (beroende på datum/tid), annars (helst) så är det transport till Lekebergs kommun det gäller. 

Kontaktuppgifter: PM här på iFokus

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
Ingetbarainget
2019-02-03 21:49
#1

Jag kan få ner den äldre råttan till stockholm och möta upp den andra transport personen :)

Chinesecrestedlover
2019-02-05 15:36
#2

Det är inte längre aktuellt med den yngre råttan. Ägaren ändrade sig plötsligt och behåller råttan istället (som enligt uppgift i alla fall fått en kompis nu).

Chinesecrestedlover
2019-02-07 22:25
#3

Det är inte längre aktuellt heller med den äldre råttan. Eftersom jag haft svårt att hitta kompisar och det fanns en annan som var intresserad och som satt med en ensam råtta, så har ägaren beslutat att han får flytta dit istället. Något som jag självklart förstår.  Den äldre herren kommer därmed snart få både ett nytt hem och en ny kompis, dock inte hos mig.

Upp till toppen
Annons: