Annons:
Etikettkampanjer-tävlingar-insamlingar
Läst 1809 ggr
Alexej
2007-10-02 16:52

Hjälp till att rädda gammelskog

Med ett enkelt klick kan du hjälpa till att rädda vår urskog. Gör det gärna varje dag så kan du rädda väldigt mycket skog. /Alexej

Ett klick för skogen.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Alexej
2007-10-02 16:56
#1

Det är enkelt att hjälpa med klickande, så gör det gärna här också. www.theanimalrescuesite.com/clickToGive/home.faces?siteId=3 " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Djurräddning.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
2007-10-16 14:59
#2

Det är så bra det där. Man borde komma ihåg att göra det varje dag. Har i varje fall gjort mitt bästai all förvirring och tankspriddhet för att rädda den gamla skogen. Dagens klickande är gjorda för denna gång. Omstart i morgon om minnet är med mig :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
2007-10-16 15:45
#3

Klickat jag med. Bra grejer, som man bör stödja!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Alexej
2007-10-16 15:57
#4

Vanessa, jag älskar dina träd. De skulle kunna berätta så mycket om de kunde.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
2007-10-16 21:11
#5

Visst är de underbara som jag la in här. De kommer från ett naturreservat i Stockholm. Hagaparken. Tänk om de kunde tala, det skulle vara så intressant. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

abuelas
2007-10-17 20:19
#6

Hej..jag klickade och sen "köpte" jag två tallar..

Underbart förslag..Dessa gamla träd säger en så mycket!!

Kraam/Anita

Annons:
Upp till toppen
Annons: