Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1222 ggr
Alexej
12/8/07, 12:49 AM

OT- humor

En kvinna gick i skogen när hon plöstligt snubblade över något, som vid en närmare titt visade sig vara en sån där magisk lampan. Och när hon gned den kom naturligtvis en ande fram.
- För jag tre önskningar nu? frågade hon.
- Nej, svarade anden. Pga de dåliga tiderna och devalvering och global konkurrens och sån skit får man endast EN önskning nuförtiden. Nå, vad ska det vara?
- I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta. Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra.
Anden kastade ett öga på kartan och utbrast:
- Men jösses damen! De där länderna har ju fajtas i tusentals år! Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra men inte så bra! Önska nåt annat.
Kvinnan tänkte en stund och sa sedan:
- Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam och kärleksfull man, som visar hänsyn, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet, som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden. Kort sagt, en idealisk livskamrat!
Anden var tyst en stund och suckade sedan:
- Få se den där jävla kartan igen…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
PRO_Anders
12/11/07, 1:03 AM
#1

Hehe…annat tema…

Hawknestgrove
12/12/07, 3:17 PM
#2

Inte dum……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

PRO_Anders
12/12/07, 10:17 PM
#3

How to use an ATM Machine

A sign in the Bank Lobby reads: "Please note that this Bank is installing new Drive-through teller machines enabling customers to withdraw cash without leaving their vehicles. Customers using this new facility are requested to use the procedures outlined below when accessing their accounts. After months of careful research, MALE & FEMALE procedures have been developed. Please follow the appropriate steps for your gender."

MALE PROCEDURE:
1. Drive up to the cash machine.
2. Put down your car window.
3. Insert card into machine and enter PIN.
4. Enter amount of cash required and withdraw.
5. Retrieve card, cash and receipt.
6. Put window up.
7. Drive off.

***************************************************
FEMALE PROCEDURE:
1. Drive up to cash machine.
2. Reverse and back up the required amount to align car window with the machine.
3. Set parking brake, put the window down.
4. Find handbag, remove all contents on to passenger seat to locate card.
5. Tell person on cell phone you will call them back and hang up
6. Attempt to insert card into machine.
7. Open car door to allow easier access to machine due to its excessive distance from the car.
8. Insert card.
9. Re-insert card the right way.
10. Dig through handbag to find diary with your PIN written on the inside back page.
11. Enter PIN.
12. Press cancel and re-enter correct PIN.
13. Enter amount of cash required.
14. Check makeup in rear view mirror.
15. Retrieve cash and receipt.
16. Empty handbag again to locate wallet and place cash inside.
17. Write debit amount in check register and place receipt in back of checkbook.
18. Re-check makeup.
19. Drive forward 2 feet.
20. Reverse back to cash machine.
21. Retrieve card.
22. Re-empty hand bag, locate card holder, and place card into the slot provided.
23. Give dirty look to irate male driver waiting behind you.
24. Restart stalled engine and pull off.
25. Redial person on cell phone.
26. Drive for 2 to 3 miles.
27. Release Parking Brake.

Alexej
12/13/07, 3:33 AM
#4

Glad

Här kommer en från hittekatter:

Manligt-Kvinnligt
                    Här kommer ett axplock sanningar…

             Kvinnors svenska i kontaktannonser
            1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år
            2. äventyrlig = har legat med alla
            3. vältränad = saknar bröst
            4. medelmåttigt utseende = ful som stryk
            5. vacker = patologisk lögnare
            6. ständigt leende = går på droger
            7. emotionellt säker = går på medicinering
            8. feminist = fet
            9. fri själ = knarkare
            10. rolig = irriterande
            11. new age = kroppshår på fel ställe
            12. öppet sinne = desperat
            13. utåtagerande = pinsamt högljudd
            14. passionerad = sjaskigt fyllo
            15. professionell = bitch
            16. mullig = fet
            17. något överviktigt = sjuklig fetma

 

            Kvinnors svenska i vardagen
            1. Ja = Nej
            2. Nej = Ja
            3. Kanske = Nej
            4. Vi behöver = Jag vill ha
            5. Jag är ledsen, men… = Du kommer att få ångra det här
            6. Vi behöver prata…. = Nu har du ställt till det…
            7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
            8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
            9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

 

            Mäns svenska i vardagen
            1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
            2. Jag är sömnig = Jag är sömnig
            3. Snygg klänning = Snygg urringning
            4. Jag älskar dig = Jag vill pöka nu
            5. Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?
            6. Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?
            7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
            8. Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?
            9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du pöka med mig?
            10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Slutligen : 
En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män med ett kraftiga, maskulina drag. Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.

 
De fem hemligheterna för att få ett förhållande att fungera:.

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.
2. Det är viktigt att hitta en man som kan få dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på, och som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.
5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.

Hur man imponerar på en kvinna:

Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta ut henne på restaurang, håll om henne, gå ut och handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, håll hennes hand, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen och tillbaka för henne.

Hur man imponerar på en man:

Kom naken, ta med dig kall öl.Glad

Maggan47

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
12/13/07, 8:51 AM
#5

Mannen kom hem och hittade sin fru packandes i sovrummet.
- Vart ska du?
- Till Stockholm, jag har hört att de prostituerade där får 2000 för det jag gör för dig gratis.
En stund senare gick frun ut i vardagsrummet, och där satt hennes man och packade.
- Vart ska du?
- Jag ska följa med dig till Stockholm, det ska bli kul att se hur du klarar dig på 4000 på ett år.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

PRO_Anders
12/13/07, 12:58 PM
#6

Hahahaha,aaaaaa…..*kiknar*

En man med sin son i kvarterets butik. Sonen frågar om paketen som finns i stället på disken:

-Varför finns det olika många kondomer i paketen?

-Jo, de med tre i är för pojkar som går i högstadiet, en för Fredag, en för Lördag och en för Söndag..

-Och de med sex i är för killar i gymnasiet, två för Fredag,två för Lördag och två för Söndag.

-Men de med tolv i då?

-*Suckar* De är för gifta män, en för Januari, en för Februari…

Annons:
Alexej
12/14/07, 12:26 AM
#7

Cool

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

PRO_Anders
12/14/07, 4:48 AM
#8

Jaha, den estimerade inte…då tar vi en som jag fick av grannen:

Kära Mamma och Pappa.

Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän. Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!

Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig. Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården). Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst. Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det. Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!! Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, det kan knappast bli bättre!).

Oroa dig inte Mamma - jag är snart 14 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv. Nångång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss

Josefin

P.S

Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över

hos Sandra och kollar på TV.

Jag ville bara få dig uppmärksam på att det

finns värre saker än, som du uttrycker det,

- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR

Alexej
12/14/07, 6:30 PM
#9

Usch vad grymt…

Okay, en från Gunilla:

Det var en gång en liten indianflicka, som kom in till sin mormor och frågade: - Mormor, varför har vi indianer så konstiga namn?

- Jo min flicka, det ska jag tala om för dig. Alla som föds, får namn efter vad man ser när man tittar ut från sin tipi, det första man ser, efter att själva "tillverkningen" har skett. Så jag heter Springande Hjorten, din mamma heter Svarta Molnet, din pappa heter Ylande Vargen. Förstår du mig nu, Brustna Gummit?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: