Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1065 ggr
Angelclaw
4/7/08, 7:22 PM

Ett tack!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till alla vänliga människor som bidrog till att vi fick hem vår lilla gerbil-vän Ture:

_

Se tråden " :'( så fruktansvärt elakt! " på gerbiler.ifokus för att läsa om Tures öde!

_

Chimney: Du fantastiska människa! Utan ditt stora guldhjärta hade Ture förmodligen inte levt idag, och du är i ordets rätta bemärkelse en skyddsängel!

Mlij: Tack för din gästfrihet, det betydde mycket att Ture fick mellanlanda och bo hos dig, och att du tog honom till tåget, så att han kunde resa vidare!

Trasdockaa: Tack för att Ture fick åka med upp till Stockholm! Det var början på resan, och utan den etappen vet jag inte när och hur han hade kunnat resa hem!

Sockerrattan: Utan din hjälp hade vi inte fixat det, guld värt, och otroligt uppskattat! Mången, mången tack!

Stort tack även till tjejen som sålde buren Ture bodde i under sin resa, och till min släkting med familj som tog hand om Ture under "mellandagarna"! Och även ett tack till min granne, som fixade sista sträckan av resan!

Alla era insatser har varit otroligt uppskattade och betyder mycket för oss! Ture tackar alla för hjälpen! Han har nu kommit till en familj där han kommer bli bortskämd, älskad och ompysslad! Utan er hade det inte varit möjligt!

Dessutom tack till hela djurtansport.ifokus, som var centralen för hela operationen!

Tack, tack, och åter tusen TACK!!!!!!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
Caspia
4/7/08, 7:51 PM
#1

Vad roligt att det gått bra!

Ett härligt exempel på att allt går, bara man vill.

Anna, Medarbetare på djurtransport.ifokus

Envishet och drömmar

Angelclaw
4/7/08, 8:01 PM
#2

:) Precis!

Vi är så otroligt glada här hemma nu! :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Upp till toppen
Annons: