Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

01a. Om sajten och ifokus 01b. Akuttransport 02a. SÖKES: Januari 02b. SÖKES: Februari 02c. SÖKES: Mars 02d. SÖKES: April 02e. SÖKES: Maj 02f. SÖKES: Juni 02g. SÖKES: Juli 02h. SÖKES: Augusti 02i. SÖKES: September 02j. SÖKES: Oktober 02k. SÖKES: November 02l. SÖKES: December 03a. ERBJUDES: Januari 03b. ERBJUDES: Februari 03c. ERBJUDES: Mars 03d. ERBJUDES: April 03e. ERBJUDES: Maj 03f. ERBJUDES: Juni 03g. ERBJUDES: Juli 03h. ERBJUDES: Augusti 03i. ERBJUDES: September 03j. ERBJUDES: Oktober 03k. ERBJUDES: November 03l. ERBJUDES: December 03m. ERBJUDES: Pendlare 04a. SÖKES/ERBJUDES Övernattning Allmänt om djurtransporter och transporttips Kampanjer, tävlingar & insamlingar OT (Off Topic) § - Admin
Allmänt om djurtransporter och transporttips

Resa med katt från USA till SWE

2016-07-27 02:00 #0 av: kellan

Jag ska resa med min katt från USA till Sverige med SAS. Är det någon som har transporterat sin katt/hund med SAS i lastrummet? 

Är det någon som kollar till djuren under resan? Fyller på vatten/mat? Städar upp om djuret har bajsat/kissat i buren? Är jätte orolig över hur min katt ska klara detta. Hade varit jätte tacksam för svar!

Kär

Anmäl
2016-09-14 21:21 #1 av: RoxannaS

Hur har det gått? Har du rest redan? Har tyvärr inget bra svar men tänkte kolla. Glad

Ps. Redigerade lite så åäö finns med så kanske tråden blir lite lättare läst. Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.