Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

01a. Om sajten och ifokus 01b. Akuttransport 02a. SÖKES: Januari 02b. SÖKES: Februari 02c. SÖKES: Mars 02d. SÖKES: April 02e. SÖKES: Maj 02f. SÖKES: Juni 02g. SÖKES: Juli 02h. SÖKES: Augusti 02i. SÖKES: September 02j. SÖKES: Oktober 02k. SÖKES: November 02l. SÖKES: December 03a. ERBJUDES: Januari 03b. ERBJUDES: Februari 03c. ERBJUDES: Mars 03d. ERBJUDES: April 03e. ERBJUDES: Maj 03f. ERBJUDES: Juni 03g. ERBJUDES: Juli 03h. ERBJUDES: Augusti 03i. ERBJUDES: September 03j. ERBJUDES: Oktober 03k. ERBJUDES: November 03l. ERBJUDES: December 03m. ERBJUDES: Pendlare 04a. SÖKES/ERBJUDES Övernattning Allmänt om djurtransporter och transporttips Kampanjer, tävlingar & insamlingar OT (Off Topic) § - Admin
03m. ERBJUDES: Pendlare

[P] Västerås-Visby T/R

2014-11-30 19:33 #0 av: zickan

Resan börjar: Västerås, västmanland

Vi passerar: Bålsta, Stockholm central, Nynäshamn
Resan slutar: Visby, Gotlandslän

Vi reser: Uppdaterar tråden när datum blir mer satt
Färdmedel: Buss, Tåg, Båt

Vi kan/kan inte transportera: Har alltid hund med mig. Så vad jag kan ta med är olika varje gång och hänger på min mängd packning som hur full båten kan tänkas vara. Vill nån mer hund haka på funkar detta om det finns djurhytt att boka. 

Ersättning: Från 100:-/ djuret beroende på storlek osv. 

Övrig info: Jag kan ta emot djur innan resa i Västerås och hålla efter resa i Västerås. Ibland och få djur kan jag även hålla till dagen efter i Visby om man har svårt att möta upp. Kan möta upp vid visby hamn eller skarphäll. 
Kan även till viss del lämna av inom visby, ibland tofta och under sommaren kan jag ibland hjälpa till att lämna mot slite, hemse, hellvi, kyllaj. 
Får jag veta innan jag lämnat västerås så kan jag även låna ut burar och liknande under resans gång om man inte vill skicka med egen. 

Kontaktuppgifter: Widerkrantz@hotmail.com eller pm här för mer info och mitt mobilnummer. 

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2014-12-01 13:13 #2 av: RoxannaS

Inlagt i listan! Glad

Anmäl
2017-01-13 00:29 #18 av: RoxannaS

Något du vill uppdatera nu efter årsskiftet? Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.