Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

01a. Om sajten och ifokus 01b. Akuttransport 02a. SÖKES: Januari 02b. SÖKES: Februari 02c. SÖKES: Mars 02d. SÖKES: April 02e. SÖKES: Maj 02f. SÖKES: Juni 02g. SÖKES: Juli 02h. SÖKES: Augusti 02i. SÖKES: September 02j. SÖKES: Oktober 02k. SÖKES: November 02l. SÖKES: December 03a. ERBJUDES: Januari 03b. ERBJUDES: Februari 03c. ERBJUDES: Mars 03d. ERBJUDES: April 03e. ERBJUDES: Maj 03f. ERBJUDES: Juni 03g. ERBJUDES: Juli 03h. ERBJUDES: Augusti 03i. ERBJUDES: September 03j. ERBJUDES: Oktober 03k. ERBJUDES: November 03l. ERBJUDES: December 03m. ERBJUDES: Pendlare 04a. SÖKES/ERBJUDES Övernattning Allmänt om djurtransporter och transporttips Kampanjer, tävlingar & insamlingar OT (Off Topic) § - Admin
OT (Off Topic)

OT - hur har er jul varit?

2013-12-28 23:08 #0 av: Cireea

Hej på er!

Hur har er jul varit? Vem firade ni med? 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2013-12-28 23:19 #1 av: Zimplet

Hej på dig!

Jag firade min jul hemma med familjen och dig Skrattar

=[ Medarbetare: DatorspelSydkorea, Minecraft & Film ]=

Anmäl
2013-12-28 23:22 #2 av: Cireea

#1 Näää, säger du det?! Gapskrattar

Du är för rolig du älskling Förlägen

Anmäl
2013-12-28 23:30 #3 av: Zimplet

iFokus är bäst

=[ Medarbetare: DatorspelSydkorea, Minecraft & Film ]=

Anmäl
2013-12-28 23:33 #4 av: Cireea

Fiskar du efter medaljer? Kramas

Anmäl
2013-12-29 13:12 #5 av: zickan

Jag var hos föräldrarna på Gotland. En av få jultider jag inte jobbat och haft möjlighet att fira med några släktingar. Blev lugnt och skönt med massa go mat till både mig som hundarna jag hade med. Föräldrarna styckar halv gris två gånger om året köpt ifrån lokal bonde. Mamma tog tillvara på allt de normalt slänger. Så massa gott till vovvarna som normalt inte brukar få så mycket gris i sin barf. Sista dagen tog jag en emzoo rulle med bara viltkött och körde kokt ägg med skal över. Min normala matvrak stod och bittrade över middagen där hon försökte slicka upp ägget. Rent viltkött funkade inte ens. 

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl
2013-12-29 14:33 #6 av: Cireea

#5 Måste ha varit skönt att få fira ordentligt Glad Själv firade jag för första gången någonsin utan snö och dessutom inte hemma med min egen familj. Den här julen firade jag i Övik med min sambos familj och med grönt gräs och regn, jag hade verkligen ingen julkänsla Vilar huvudet i handen

Anmäl
2013-12-29 17:23 #7 av: zickan

Var inte riktigt ordentligt. Var mest föräldrarna och nån släkting som kom på fika dagen innan och dagen efter. Men det var extremt stressfritt och lugnt.  

Ja grönt, regn och inte minsta lilla snö. så fel så fel.. Gråterjag älskar snö

zickans.com 

Värd på RåttorExotiskadjur

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.